fictitous baby.

Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden till dom delarna som var bra. hösten 2006, året med adam, hela min tid med kitty, hela mitt bra liv. Jag önskar jag kunde leva dom snuttarna om och om igen hela mitt liv. Allt förändras och jag är rädd, jag är rädd för framtiden, förändringarna och mig själv. Jag kan inte leva upp till alla förväntningar alla har på mig. Jag vill resa bort, långt bort och glömma allt som varit och bara leva, leva livet..


I don't want to be a soldier

So if you love me
Won't you let me know?




 


Kommentarer
Postat av: kitty

jag förstår inte, vad som händer.

vad som händer med oss, och omgivningen.

eller kanske, vad som Kan hända.

jag vill inte acceptera.



om och om igen, vill jag spendera våra stunder ihop.

om och om och om igen.

bara du och jag.

<3

2009-01-23 @ 11:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0