insane.

Jag sitter hemma hos Emma och kämpar med min engelska novell. Jag ska skriva om insane or not insane. Jag undrar  vart gränsen går för att man ska kallar psykisktstörd och onormal. Jag menar, alla människor har ju något dom gör som är speciellt. Och vem säger vad normal är då? Eftersom alla människor är olika så kan det ju inte finnas något ord som heter normalt. Bara för att man har byggt upp en mall av hur man ska vara och maoriteten lever upp till vissa delar av den så gör ju alla något "onormalt" ibland. moralen här i världen har gått åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är onormal. Kan inte ens få ut skivan. Hur smart är du egentligen på en skala? :)

2008-12-19 @ 03:05:36
URL: http://blindsided.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0