01.04

Jag har haft fullt upp därför har jag inte uppdaterat men jag kan dra helgen lite snabbt.
Lördag- Ullared, krogen första gången i mitt liv = bjuden på allt!
Söndag- Chilln je grilln hemma hos Jens med Kalle, Anton,Elina och Kitty. Vi grillade sen spelade vi fotboll vilket inte slutade så bra ;) Anton drog över mig så jag slog huvudet rakt i asfalten (Y) Bula och nack ont.

Idag var jag med favorit brudarna (Elina & Kitty) och käkade årets första jordgubbar och myste i kvälls solen. Kalle och Jens kom till stan och vi hyrde film och begav oss upp till Kittys systers lägenhet och kollade film och chilla!
Skola imorgon så NATTI!


Kommentarer
Postat av: elinan

SÅ JÄVLA VÄRD DAG BEBI! <3

2009-04-14 @ 02:23:53
URL: http://holocaust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0