04.40 det snurrar i min skalle.

Herregud, det är första dagen på länge som något verkligen har hänt!
Dagen började med att fira min kära mamma som fyllde år idag :) sen drog jag och tränade med Anton och Jens trots att jag inte var sugen alls. När jag kom hem så tog jag en snabb dusch och sprang ner till pizzerian och köpte mat samtidigt som jag mötte Kitty. Vi åt sen fick vi skjuts till min pappa, när vi väl var framme upptäckte vi att mina nycklar var borta = utelåsta! Vi provade allt! Jag klättrade in genom mitt minimala källar fönster och slog halvt ihjäl mig på allt bråte, när jag väl kommit in insåg vi att dörren från källaren in i mitt hus var låst, vi försökte slå in dörren men insåg snabbt att det var lönlöst. Det kunde ju inte bli bättre alltså, så där satt vi utan nycklar och min pappa var inte i stan. Två timmar senare ringer min mamma och har fixat skjuts ut till stället där pappa var så vi åkte ut dit och hämtade nyckeln efter många om och men!
Efter att vi kommit in så ringde vi Anton, Jens och Kalle så dom kom hem till mig och vi små drack lite och köpte chips och godis. Riktigt trevligt!
Spa med familjen imorgon så ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0