15.30

Dagen började med att jag kom till skolan i tid! för en gångs skull.  Vi hade engelska i en halvtimme sen gick vi ner till stan och kollade på teater, den var så sjukt tråkig så vi drog i pausen. Gick till stan och träffade Jens och Kalle medans dom åt. Sen gick jag tillbaka till skolan och fick reda på att våran sista lektion var inställd så jag gick hem till mamma och hon bjöd på lunch på mangos, MUMS! Jag gjorde en till bra sak idag, jag lämnade in mina låneböcker som är försenade!
Följde med mamma till jobbet och provade ut löshår och beställde det så det kommer föhoppningsvis i början av nästa vecka. Då jävlar blir det långt igen!

00.51

Pallrade mig till norrmalm och mötte Jens, Fija och Anton, vi satt och chillade i solen och åt glass (idag igen) Efter det gick jag och Jens hem till han och åt och kollade på film, fett nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0