fail

Missade skolan totalt idag, vaknade vid kvart i tre och vi slutar klockan ett. Jag som hade lovat mig själv att skärpa mig och gå till skolan nu!
Sen duschade jag och fixade mig sen cyklade jag ner till stan och tog en fika med Elina, älskar våran humor <3
Jag drog hem efter ett tag och började städa mitt röriga rum! Det var kläder,spån och katthår både högt och lågt! Mitt i städ yran kom Jens och jag städade klart medans han satt vid datorn, stackare! Han hade med sig två filmer, vi kollade på den första och halva den andra sen tröttnade vi och nu ligger vi i sängen och ska sova snart. Jens jävel börjar inte förens tolv! så han får sova kvar medans jag får gå upp och plåga mig iväg tidigt! (hoppas jag vaknar bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0