Lame.

Har vart en skit lame dag hittills och det ser ju inte ut att bli ljusare heller så.
Var i skolan och drog ner till stan efter det och jobbade hela dagen och nu kom jag hem precis.

Så jävla trött på att det alltid är jag som ska styra upp allt, och när jag lovar mig själv att inte ringa till någon så sitter man här själv, så jävla trött på att bara jag hör av mig till folk!


Jag, Kalle och Jens styrde upp det någorlunda och drog ner till stan och träffade en full Elina :D Fett värt! Sen drog vi hem till mig och kollade precis klart på dawn of dead. Skulle pallrat mig iväg till mamma för jag var skit rädd men då kom min kära syster på vägen och räddade mig! Fu Kalle och Jens som leftade mig 4 dead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0