subtle

Jag ska fan börja spela wow! Jag ska tigga pengar av pappa och köpa ett acc.
Eftersom att alla, alla dissar. Förutom min babe pontus, som jag suger av varje dag! Och eftersom Pontus favorit hobby är att sitta och spela wow på gh så följer jag mer än gärna med. Så det är där jag sitter och mösar på dagarna.
Gh har blivit min tilflykt zon och mitt andra hem (saggmadrassen<3) och vid det här laget så har jag tröttnat på cs och tf2 så det blir ju wow härnäst.
Gjorde en tauren druid på pontus acc men han spelar ju 24/7 så jag får inte ta hand om min baby :(

Och känn er träffade och jag ringer er fan inte mer!



tack pontus för veckans skratt och välmående loveu<3



.

Kommentarer
Postat av: pantzar

babe<3333

2009-01-28 @ 03:16:09
Postat av: Emma

Jag fattar ingenting av de där wow snacket.

Men jag dissar dig inte. Du vet att jag är här och kommer fortsätta vara här. Jag lämnar choklad i kylskåpet till dig sen när du bosätter dig här över helgen.

2009-01-29 @ 00:47:38
URL: http://blindsided.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0