Lördag

Vaknade vid kvart i sju på morgonen, great (Y) Gick upp och drack lite vatten sen somnade jag om igen.
Vid elva ungefär så kom Jens in och väckte mig och Kalle och vi gick upp och drog oss ner emot stan för att käka på kebabhouse. Det var fett nice. Efter det drog vi hem till Kalle och chillade en stund sen gick jag till stan och åt med Elina.
(check out my grills) Sen drog jag hem och duschade sen kom Kalle, Jens Anton och Elina. Vi kollade på the grudge 3 och alla var skit rädda. Ingen vågade gå ner typ, haha Kalle var ju värst. Nu sitter jag hemma hos Jens och ska troligtvis sova snart, tack Jens, jag hade dött hemma.

Kommentarer
Postat av: elinan

haha gRills med försvenskning <3

2009-03-29 @ 18:56:23
URL: http://holocaust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0