00.35

Dagen började ovanligt sent för jag kunde inte sova inatt = jag somnade klockan sex och sov till tolv. Så jag missade skolan rätt hårt, åkte ner till stan och var inne på jobbet en stund innan Niklas ringde och sa att han var i skövde! Gick och mötte honom sen kilade vi till norma och spelade fia med knuff och fikade. Han vann inte den här gången heller. Olof kom och dom följde mig tillbaka till jobbet där jag hämtade mina nycklar och pallrade mig hem till mamma för att hämta hundarna. Tog med allihop på en promenad ner till stan och lämnade Samuels tröja och hälsade på Pontus.

Puh, det var mycket nonstop där ni!

Kvällen spenderades med mamma och hundarna!
Har nationella prov i engelska imorgon klockan åtta! så nu ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0