21.35

Dagen började med en fin promenad i regnet från Jens hem till mig. Jag fixade iordning mig lite snabbt sen drog jag ner till resecentrum och mötte Kitty och vi hoppade på ett tåg till göteborg! Det blev en hel lyckad dag med negern, vi shoppade lite sen gick vi till barbarella och köpte varsin navelpiercing och hon satte i en kula i sin septum. Efter det drog vi och käkade sushi (endast avokado) Runt sex tiden begav vi oss mot tåget och träffade en glad Ellen! Vi åkte hem till skövde och Lucas, Zed och Jens kom hit och jag duschade och fixade mig lite snabbt och då anlände Kalle och Anton och nu sitter vi här och dricker och chillar! Fett bra dag, helt klart!


På tåget!



coolingar hos mig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0